Nieuws

  • Hoger % afgeronde contactverzoeken door nieuwe teksten

    Om meer patiënten aan te sporen onze contactverzoeken af te ronden en niet uit eigen initiatief de Huisartsen Spoedpost te bellen, hebben wij meerdere variaties adviesteksten getest bij verschillende HAP-locaties. De grafiek hieronder toont het conversiepercentage van week 42-49 (2024). Geplaatst op: Voorbeeld U3-urgentie adviestekst:1. Zonder aanpassing:𝑵𝒆𝒆𝒎 𝒅𝒊𝒓𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒂𝒄𝒕 𝒐𝒑 𝒎𝒆𝒕 𝒅𝒆 𝑯𝒖𝒊𝒔𝒂𝒓𝒕𝒔𝒆𝒏 𝑺𝒑𝒐𝒆𝒅𝒑𝒐𝒔𝒕. 2.…

  • Landelijke primeur voor Meditta in Limburg

    Afgelopen zomer hebben wij samen met Topicus en Vcare onze krachten gebundeld om voor de Huisartsen Spoedposten Oostelijk Zuid-Limburg en Maastricht Heuvelland, de Spoedposten van Meditta, een integratie op te leveren en met groot succes! Inmiddels is deze integratie live gegaan en kan iedereen hier de voordelen van ervaren. Geplaatst op: Deze integratie houdt in…

  • Voice Assistent live bij Huisartsen Spoedpost Zaanstreek Waterland

    Deze week is onze digitale assistent live gegaan bij Huisartsen Spoedpost Zaanstreek Waterland. De triagisten van HZW werken al een tijd met onze digitale zelftriage en consultvoorbereiding. De digitale assistent vormt een extra toevoeging op het goed te voeren patiëntgesprek en creëert daarnaast een veilige wachtrij. Geplaatst op: Iedereen die naar de Huisartsen Spoedpost belt,…

  • Hadoks live met MINDD en Vcare

    Afgelopen maandag, 11 november, is Huisartsen Spoedpost Hadoks live gegaan met de integratie van Moet ik naar de dokter? en Vcare. Geplaatst op: Patiënten die bellen naar Hadoks of de website bezoeken, wordt verzocht om eerst via de digitale zelftriage vragen te beantwoorden over hun gezondheidsklacht. Zij krijgen vervolgens direct advies over wat ze moeten doen, namelijk…

  • Op naar 4 miljoen triages in 2024!

    Onze verwachting is dat er eind van dit jaar 4 miljoen Moet ik naar de dokter? zelftriages zijn uitgevoerd. Met 400.000 triages meer dan in 2023 betekent dit dat het aantal uitgevoerde triages dit jaar 11% hoger zal liggen. Geplaatst op: Fantastisch om te zien dat onze digitale zelftriage en consultvoorbereiding op steeds meer plekken wordt ingezet…

  • Dokterswacht Friesland live met MINDD en Vcare

    Vanaf nu kunnen patiënten eerst via de website van Dokterswacht Friesland de digitale zelftriage doorlopen en zo nodig daarna contact hebben via de chat of telefoon. Patiënten kunnen zo sneller te woord worden gestaan en de nodige zorg kan nóg beter geregeld worden. Met deze integratie kunnen patiënten direct online geholpen worden met de vraag:…

  • Nationale Spoedzorg Congres 2024

    Vrijdag 11 oktober waren wij aanwezig op de 25e editie van het Nationale Spoedzorg Congres 2024 in de Galgenwaard in Utrecht. Het thema was dit jaar ‘Slimmer organiseren van acute zorg’. Er is steeds meer vraag naar spoedzorg, de werkdruk is hoog en het aantal medewerkers is ook schaars. De actuele ontwikkelingen en digitale middelen om…

  • Onze Voice Assistent live in Yerseke

    Op donderdag 26 september is onze Voice Assistent live gegaan bij Huisartsenpraktijk Yerseke in Zeeland. De Voice Assistent is de digitale assistent van Moet ik naar de dokter?. De digitale assistent neemt de telefoon aan en terwijl de patiënt wacht op de doktersassistent, wordt het gesprek alvast voorbereid. De doktersassistent kan door onder andere de klachtomschrijving…

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Wilt u altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws en ontwikkelingen? Schrijf u snel in en ontvang direct maandelijks onze nieuwsbrief.