Home » Oplossingen

Oplossingen

Digitale zelftriage is inmiddels niet meer weg te denken uit het zorglandschap. Waar Huisartsen Spoedposten hier ooit mee begonnen zijn, is het inmiddels ook niet meer weg te denken bij dagpraktijken. In beide gevallen is digitale zelftriage van grote toegevoegde waarde. U kunt digitale zelftriage bijvoorbeeld inzetten om de werkdruk te verlagen, maar ook als poortwachter bij afspraken. Daarnaast biedt Moet ik naar de dokter? binnen uw dagpraktijk of Huisartsen Spoedpost effectieve hulp voor laag-urgente zorgvragen, een betrouwbare, laagdrempelige oplossing die altijd beschikbaar is en ook blijft u met inzet van Moet ik naar de dokter? herkenbaar voor uw patiënten. Wij zijn een toevoeging op uw bestaande processen en ondersteunen uw dagpraktijk of Huisartsen Spoedpost bij het efficiënt afhandelen van zorgvragen van uw patiënten.

Onze missie

Versterken zelfredzaamheid en gezondheid patiënten

Wij bieden patiënten een duidelijk verwijs- en zelfzorgadvies en vergroten daarmee de bewustwording, zodat wij de zorg met elkaar toekomstbestendig houden.

De juiste zorg op de juiste plek

Met onze digitale zelftriage zorgen wij ervoor dat patiënten de juiste zorg op de juiste plek ontvangen. Daarmee maken wij het mogelijk om de kosten voor zorgverleners te verlagen.

Verlagen werkdruk zorgverleners

Door digitale zelftriage altijd beschikbaar te stellen en effectieve hulp te bieden bij laag-urgente zorgvragen, kan de werkdruk worden verlaagd.

Onze oplossingen

  • Digitale zelftriage in de dagpraktijk

    Door het aanbieden van onze digitale zelftriage en consultvoorbereiding in de dagpraktijk bevordert u de zelfredzaamheid van uw patiënten én kunt u patiënten sneller en empathischer helpen. Lees meer over alle mogelijkheden voor de dagpraktijk.
    Lees meer
  • Digitale zelftriage op de Huisartsen Spoedpost

    Lees meer
  • Website oplossingen

    Lees meer

Onze integraties

Waarom een integratie?

Het grote voordeel van een integratie is dat u de uitkomsten van de digitale zelftriage en consultvoorbereiding optimaal benut. De doktersassistent of triagist voert een korter gesprek en de administratieve lasten gaan naar beneden. Dit komt onder andere doordat zij al op de hoogte zijn van wie de beller is en waarvoor de beller belt, maar ook kan deze informatie bijvoorbeeld worden toegevoegd aan het patiëntendossier. Dit zorgt voor minder handelingen en geeft ruimte voor een persoonlijker gesprek met de patiënt.

Onze koppelingen

Abonnementen dagpraktijk

* De kosten worden berekend per normpraktijk. Voor facturatie houden wij de prijs van €0,06 (Premium) of €0,20 (Premium + Integratie) per patiënt aan. Deze facturatie vindt plaats op jaarbasis en dit bedrag is exclusief btw.

Abonnementen Huisartsen Spoedpost

Onze digitale zelftriage in gebruik nemen?

Via ons aanvraagformulier vult u heel makkelijk al uw wensen in. Wij nemen daarna contact met u op over het implementeren van onze zelftriage.