Home » Oplossingen » Website oplossingen

Website oplossingen

Om bezoekers van uw Huisartsen Spoedpost-website optimaal gebruik te laten maken van deze website, bieden wij ons Framework 2.0 aan. Dit Framework is naar wens van uw Huisartsen Spoedpost in te richten en bestaat bijvoorbeeld uit praktische informatie, gezondheidsklachten, openingstijden en informatie over de organisatie. Onze digitale zelftriage vormt het middelpunt van het Framework, zodat bezoekers worden verleid om eerst de triage in te vullen, voordat zij telefonisch contact opnemen met de Huisartsen Spoedpost.

Welke oplossingen bieden wij?

Framework 1.0 naar 2.0

Voor klanten die op dit moment gebruik maken van een Framework 1.0 website bieden wij de mogelijkheid aan om over te stappen naar het Framework 2.0.

Framework 2.0

Maakt u nog geen gebruik van ons Framework, maar wilt u dit wel? Dan bieden wij u ons Framework 2.0 aan. Onze supportmedewerkers zullen uw wensen bespreken en het Framework voor u opzetten.

Werken-bij website

Naast ons Framework bieden wij ook een Werken-bij website aan. Dit is een aparte vacaturewebsite naast het Framework met een eigen URL.

Wat zijn de voordelen van het Framework 2.0?

Naadloze integratie met onze digitale zelftriage

Altijd actueel, omdat wij ons Framework actief doorontwikkelen en onderhouden

Mobile-first ontwikkeld, dus een zeer mobielvriendelijke website

Mogelijkheid tot volledig meertalige website

Framework 2.0

Ons Framework is mobile-first ontwikkeld, wat inhoudt dat het voor alle bezoekers van uw Huisartsen Spoedpost heel eenvoudig is om de digitale zelftriage in te vullen en alle nodige informatie te vinden. Uw bezoekers kunnen optimaal gebruik maken van de zelftriage en weten direct of het nodig is om contact op te nemen met de Huisartsen Spoedpost of dat de klacht kan wachten totdat de huisarts weer aanwezig is. Daarnaast is het Framework bewezen functioneel en ondersteunend, omdat de bezoeker naast de zelftriage ook andere informatie over zijn of haar gezondheid kan vinden. Daarmee willen wij bevorderen dat patiënten bewust worden van het spoedkarakter van de Huisartsen Spoedpost en over wat zij zelf aan hun gezondheid kunnen doen. Onderstaand leest u meer over de verschillende mogelijkheden binnen ons Framework 2.0.

Wachttijden plug-in

Met onze wachttijden plug-in is het mogelijk om het aantal telefonisch wachtenden op uw website te tonen. De bezoeker van uw website weet dan hoeveel wachtenden er in de reguliere wachtrij staan. Door daarbij aan te geven dat de beller sneller geholpen kan worden door eerst een aantal vragen in te vullen, wordt de beller gestimuleerd om eerst de digitale zelftriage te doorlopen. Dit heeft als voordeel dat bellers minder snel direct contact opnemen met de Huisartsen Spoedpost en als zij de zelftriage invullen heeft u de informatie van de beller alvast beschikbaar.

Meertaligheid

Wij bieden de mogelijkheid om het Framework 2.0 volledig meertalig aan te bieden. Dit betekent dat de content en de zelftriage-widget op de Huisartsen Spoedpost-website worden vertaald. Voor deze mogelijkheid kunt u zelf vertalingen aanleveren, maar dit kunnen wij ook voor u faciliteren. De bezoeker van uw website heeft bovenaan de pagina de mogelijkheid om de taal van de website aan te passen. De website wordt vervolgens volledig vertaald.

Op dit moment bieden wij de volgende talen aan: Vlaams – Arabisch – Duits – Engels – Spaans – Frans – Pools – Russisch – Turks – Oekraïens – Deens – Chinees – Zweeds – Italiaans.

Voor het Chinees, Zweeds, Deens en Italiaans hebben wij nog geen vertaling van de zelftriage-widget beschikbaar. Indien u kiest voor een vertaling van de website in één van deze talen, wordt de widget vertaald naar het Engels.

Interactieve praktijkenzoeker

Met gebruik van Google Maps is het mogelijk om een interactieve praktijkenzoeker toe te voegen aan het Framework 2.0. Om dit te implementeren is naast het gebruik van ons Framework ook een eigen Google Maps API-sleutel vereist. Via deze interactieve praktijkenzoeker is het mogelijk voor passanten, bijvoorbeeld toeristen of arbeidsmigranten, om op basis van locatie en straal te kijken bij welke dichtstbijzijnde zorgverlener zij terecht kunnen. Deze pagina biedt, door het beschikbaar stellen van de zoekfunctie naar de juiste praktijk, de mogelijkheid om patiënten die zorg buiten de eigen regio nodig hebben zo goed mogelijk te verwijzen. Daarnaast kan deze pagina aangevuld worden met extra informatie, zoals bijvoorbeeld het noodnummer en openingstijden. Zo is alle informatie gebundeld en krijgt de patiënt de juiste zorg op de juiste plek, ook buiten de eigen regio.

Informatie over gezondheidsklacht doorsturen

Voor triagisten is het mogelijk om informatie over gezondheidsklachten direct door te sturen naar de patiënt. De triagist kan tijdens het telefoongesprek met de patiënt de juiste gezondheidsklacht opzoeken via de website. De informatie over deze gezondheidsklacht is vervolgens per e-mail door te sturen naar de patiënt. Als er op het moment van bellen geen sprake is van spoed, geeft dit de triagist de mogelijkheid om het gesprek met de patiënt korter te houden en de patiënt te voorzien van (extra) gezondheidsinformatie.

Klachtencarrousel

Een vast onderdeel van ons Framework 2.0 is het klachtencarrousel. Via het klachtencarrousel is het mogelijk om gezondheidsinformatie beschikbaar te stellen aan bezoekers van de website. Het carrousel bestaat uit de meest voorkomende klachten. De bezoeker kan via het klachtencarrousel ook alle andere gezondheidsklachten raadplegen. Bezoekers die hun klacht niet kunnen invullen via de zelftriage of meer informatie willen over een bepaalde klacht, kunnen via het klachtencarrousel de juiste informatie vinden.

Framework 1.0 naar 2.0

Het Framework 1.0 implementeren wij al een tijdje niet meer bij Huisartsen Spoedposten, maar er zijn nog wel Huisartsen Spoedposten die op dit Framework draaien. Sinds onze forse update naar versie 2.0 hebben wij al veel Huisartsen Spoedposten mogen voorzien van een nieuwe versie. Beschikt u nog over de oude versie van ons Framework en wilt u ook onze nieuwe versie beschikbaar stellen voor uw bezoekers? Neem dan via onderstaande link contact op met onze supportafdeling.

Werken-bij website

Naast het Framework bieden wij ook een Werken-bij website aan voor Huisartsen Spoedposten. Dit is een vacaturewebsite met een aparte URL. Op deze website kunt u informatie plaatsen over uw organisatie en daarnaast uw openstaande vacatures beschikbaar stellen. De Werken-bij website heeft als doel om de informatie op deze pagina niet te laten afleiden van de daadwerkelijke zorgvraag. Zo heeft het Framework als doel de patiënt die een zorgvraag heeft bedienen en kunt u de Werken-bij website inzetten om personeel te werven en meer informatie over uw organisatie onder de aandacht te brengen.

ANW-banner

De ANW-banner staat voor ‘avond-nacht-weekend’-banner. Deze banner kan worden ingezet door een Huisartsen Spoedpost of zorggroep om naar de website van deze organisatie te verwijzen. Deze banner is bedoeld om te verspreiden onder praktijken die vallen onder de zorggroep of die behoren tot de regio van de Huisartsen Spoedpost. Buiten openingstijden van de praktijk wordt de patiënt via deze banner doorverwezen naar de website van de Huisartsen Spoedpost. Het doel van deze banner is om patiënten niet direct te laten bellen met de Huisartsen Spoedpost, maar door een verwijzing naar de juiste website daar de digitale zelftriage te laten invullen.

Kosten

  • Framework 2.0: eenmalig 2495,- voor implementatie en maandelijks 57,43 voor hosting.
    • Meertaligheid: 495,- per taal.
    • Gezondheidsklacht doorsturen: eenmalig 95,- voor implementatie.
  • Omzetten Framework 1.0 naar 2.0: eenmalig 1450,-.
  • Werken-bij website: eenmalig 2495,- voor implementatie en maandelijks 57,43,- voor hosting.
  • ANW-banner: 190,- excl. ondersteuning bij implementatie op praktijkwebsites.

Alle bovengenoemde bedragen zijn exclusief btw.

Heeft u vragen aan onze supportafdeling?

Vul het contactformulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.