In onze release notes van juni lees je meer over wat wij deze maand gedaan hebben en welke ontwikkelingen eraan komen.
Geplaatst op
Er zijn extra veiligheidsopties voor het gebruik van de terugbelagenda bij Vcare ingebouwd:
In navolging van de nieuwe toegankelijkheidswetgeving hebben we een aantal updates gedaan. De widget is nu beter te bedienen met het toetsenbord en ook het tijdslot is nu via het toetsenbord te selecteren.
Patiënten kunnen onze triages in meerdere talen invullen. In het contactverzoekformulier is er ook de mogelijkheid om een vraag aan de huisarts te stellen. In de praktijk kopiëren zorgverleners de tekst dan vaak naar Google Translate (of een andere vertaaltool) om deze naar het Nederlands om te zetten. Vanaf nu is dit niet meer nodig en verzorgen wij deze vertaling automatisch. We tonen eerst de originele invoer, gevolgd door de automatisch vertaalde versie, inclusief een disclaimer.
Door het toevoegen van extra controlevragen (bijvoorbeeld navragen van koorts en ziek zijn bij verdenking petechiën) hebben we bij de triage huidkachten een significante daling van ~55% in het aantal U2-adviezen gerealiseerd in de afgelopen zes weken.
Afgelopen maand heeft ons content team weer diverse nieuwe/aangepaste zelfzorgadviezen live gezet voor verschillende ingangsklachten. Dit keer voor twee klachten uit onze top 10: de oog- en huidklachten. En is er een nieuw advies geschreven voor gezichtsletsel.
Voor volgende maand staat er bij ons content team een verbeterde ingangsklacht voor buikpijn en urinewegproblemen op de planning.
Binnenkort lanceert MINDD een chatbot die patiënten snel en veilig helpt bij hun zorgvraag. Of je nu een herhaalrecept nodig hebt, een afspraak wilt plannen of gewoon wilt weten wat je het beste kunt doen bij klachten—de chatbot denkt met je mee.
De bot stelt slimme vragen, herkent je situatie en schakelt door naar een medewerker als dat nodig is. Alles in begrijpelijke taal, 24/7 beschikbaar. En: hij leert van elk gesprek, zodat de hulp steeds beter wordt. Met deze chatbot maken we zorg toegankelijker, sneller én persoonlijker. Minder wachttijd aan de telefoon, meer tijd voor echte aandacht.
Elke maand organiseren wij op de derde donderdag van de maand om 15.30 uur een online bijeenkomst voor al onze klanten. Tijdens deze bijeenkomst nemen wij jullie onder andere mee in de laatste ontwikkelingen, wijzigingen in content, trends in data en nog veel meer. Natuurlijk is er ook ruimte om vragen te stellen en feedback te geven. Deze bijeenkomsten zullen afwisselend plaatsvinden voor dagpraktijken en Huisartsen Spoedposten.
De volgende gebruikersbijeenkomst voor Huisartsen Spoedposten vindt plaats op donderdag 17 juli van 15.30-16.30 uur. Met deze keer onder andere op de agenda tips & tricks rondom bandjes en de impact hiervan op de data.
Zet onderstaande datum vast in jouw agenda en/of meld je aan via de button!
Gebruikersbijeenkomst voor dagpraktijken op donderdag 21 augustus van 15.30-16.30
Wil jij samen met ons impact maken in de zorg, zodat wij de zorg nu en in de toekomst toegankelijk houden voor iedereen? Kijk dan snel of wij een leuke vacature hebben die aansluit bij jou. Je komt in een superleuk team terecht!
Lees hieronder alle functieomschrijvingen:
🤝 Accountmanager: https://moetiknaardedokter.nl/organisatie/vacatures/accountmanager/
🔒 Security Officer: https://moetiknaardedokter.nl/organisatie/vacatures/security-officer/
💻 C# Backend Developer (Azure DevOps): https://moetiknaardedokter.nl/organisatie/vacatures/c-backend-developer-met-ervaring-in-azure-devops/
📋 Kwaliteitsfunctionaris: https://moetiknaardedokter.nl/organisatie/vacatures/kwaliteitsfunctionaris/
Bent u als klant of zorgprofessional geïnteresseerd in onze product updates en ontwikkelingen?
Schrijf u dan hier in en ontvang maandelijks onze release notes.