In onze release notes van april lees je meer over wat wij deze maand gedaan hebben en welke ontwikkelingen eraan komen.
Geplaatst op
Dat wij in lijn met de nieuwe huisstijl van Moet ik naar de dokter? ook nieuw promotiemateriaal hebben ontwikkeld? Zowel voor Huisartsen Spoedposten als voor dagpraktijken. Je kunt het aanvragen via onderstaande button.
Reminder: Heb je ons oude logo ergens in gebruik, maar nog geen nieuwe ontvangen? Stuur ons dan gerust een bericht via [email protected]. Of download het nieuwe logopakket via deze link.
Toevoeging ABCD-veilig optie bij de Vcare integratie
In de U1’s kan er nu onderscheid gemaakt kan worden tussen patiënten die met een U1 uitvallen bij de veiligheidsvragen en de groep die een U1 krijgt op basis van de triage vragenlijsten. Hiermee wordt het mogelijk om alleen de ABCD-onveilig naar de spoedlijn te sturen.
Zelftriage, consultvoorbereidende vragen en Slimme S regel nu ook te integreren in patiëntenportaal Uw Zorg Online
In het patiëntenportaal en de app van Uw Zorg Online is het nu mogelijk om de zelftriage, consultvoorbereidende vragen en slimme S regel van Moet ik naar de dokter? te integreren.
Patiënten die online een afspraak willen maken, krijgen eerst de mogelijkheid om de digitale zelftriage in te vullen. Op basis van de uitkomst krijgt de patiënt de optie om een afspraak te maken via de webagenda of een e-consult naar de huisartsenpraktijk te sturen. De consultvoorbereidende vragen worden gesteld voorafgaand aan het maken van een afspraak of het versturen van een e-consult.
Van zowel de triage als de consultvoorbereidende vragen wordt een samenvatting meegestuurd naar het Huisarts Informatie Systeem (HIS). Deze wordt toegevoegd aan de gemaakte afspraak of het verzonden e-consult en zijn alleen inzichtelijk voor de praktijk, niet voor de patiënt.
Nieuw Dashboard
Vanaf nu is ons vernieuwde dashboard beschikbaar voor zelftriage. Dit dashboard biedt uitgebreide inzichten in de prestaties van de zelftriage die je op je website gebruikt.
Je kunt onder andere zien:
Het dashboard stelt je in staat om je eigen data te bekijken en met behulp van handige filters meer inzicht te krijgen in hoe zelftriage functioneert bij jou op de huisartsen spoedpost of dagpraktijk. Dit geeft je de mogelijkheid om zelf aan de slag te gaan met je data en verbeteringen door te voeren waar nodig.
Meer informatie? Stuur een e-mail naar [email protected].
Nieuwe adviezen live
Ons content team heeft ook afgelopen maand weer diverse nieuwe adviezen live gebracht. Allereerst zijn er nieuwe adviezen geschreven voor flauwvallen, gebitsklachten en penisklachten. Daarnaast heeft ons content team de focus gelegd op klachten rondom drains, sondes en katheters.
MijnGezondheid.net integratie 2.0
Achter de schermen zijn we druk met de voorbereidingen voor de MGn integratie 2.0. Hierbij worden de triages niet meer als PDF toegevoegd bij een e-consult, maar door middel van een FHIR bericht direct in het HIS systeem gezet. Naast e-consult wordt het dan ook mogelijk om afspraken te maken vanuit de MINDD-triage en worden de gegevens meegestuurd. Deze update zal ook beschikbaar zijn in de MedGemak-app!
U4 triages
Triages die op een U4 niveau uitkomen en ten onrechte naar de Huisartsen Spoedpost worden doorverwezen komen binnenkort met een verwijzing naar de huisarts in plaats van de Huisartsen Spoedpost.
Herziene triage vergiftiging en verdrinking
Voor volgende maand staat er bij ons content team een herziene triage voor vergiftiging en voor verdrinking op de planning.
Koppeling met HealthConnected
Binnenkort is een koppeling met HealthConnected ook mogelijk middels FHIR berichten. Ingevulde triage informatie wordt hiermee gestructureerd weergegeven in HealthConnected.
Elke maand organiseren wij op de derde donderdag van de maand een online bijeenkomst voor al onze klanten. Tijdens deze bijeenkomst nemen wij jullie onder andere mee in de laatste ontwikkelingen, wijzigingen in content, trends in data en nog veel meer. Natuurlijk is er ook ruimte om vragen te stellen en feedback te geven. Deze bijeenkomsten zullen afwisselend plaatsvinden voor dagpraktijken en Huisartsen Spoedposten.
De eerste twee bijeenkomsten voor resp. de dagpraktijken en Spoedposten hebben inmiddels plaatsgevonden.
Met interessante en vooral waardevolle feedback kijken wij terug op twee geslaagde eerste sessies.
De volgende bijeenkomst voor de dagpraktijken zal plaatsvinden op 19 juni van 15.30-16.30 uur.
Aanmelden gebruikersbijeenkomst dagpraktijken
Om onze dienstverlening continu te verbeteren, hebben wij je uitgenodigd om deel te nemen aan een kort klanttevredenheidsonderzoek. Wij zijn namelijk erg benieuwd naar wat jij van Moet ik naar de dokter? vindt! De resultaten van dit onderzoek gebruiken we om ons product en dienstverlening te blijven verbeteren.
Hartelijk dank aan degenen die hun feedback al hebben ingezonden. Mocht je de link kwijt zijn, kun je via onderstaande button alsnog naar het onderzoek. Bedankt voor je tijd en medewerking!
Bent u als klant of zorgprofessional geïnteresseerd in onze product updates en ontwikkelingen?
Schrijf u dan hier in en ontvang maandelijks onze release notes.