Wie zijn wij?
Bij Moet ik naar de dokter? werken wij met een enthousiast team aan één missie: het leveren van de beste, betrouwbare digitale zelftriage en consultvoorbereiding. Onze medische experts zorgen ervoor dat onze zelftriage actueel en medisch verantwoord is. Ondertussen bouwen onze ontwikkelaars samen met onze UX-designer aan een gebruiksvriendelijke tool.
Maar daar stopt het natuurlijk niet! Ons supportteam staat dagelijks klaar om vragen te beantwoorden en zorgprofessionals te ondersteunen, terwijl onze data-analisten speuren naar trends om onze zelftriage continu te verbeteren. Samen zorgen wij ervoor dat innovatie en medische kennis perfect samengaan, zodat mensen zelf de verantwoordelijkheid kunnen blijven houden over hun gezondheid en de druk op de zorg afneemt.

Missie en visie
Missie
Wij hebben als missie om mensen op een snelle, toegankelijke en betrouwbare manier te helpen bij het inschatten van hun gezondheidsklachten. Door middel van onze gebruiksvriendelijke zelftriage bieden wij gevalideerde adviezen, waarmee onnodige doktersbezoeken worden voorkomen en de druk op de eerstelijnszorg wordt verlicht. Ons doel is om patiënten zelfredzaam te maken en verantwoordelijkheid te laten nemen over hun eigen gezondheid. Daarnaast ondersteunen wij zorgprofessionals in efficiëntere zorgverlening.
Visie
Wij geloven in een toekomst waarin digitale zelftriage een integraal onderdeel is van de gezondheidszorg, waarbij innovatie bijdraagt aan betere zorgtoegang, een lagere werkdruk voor zorgverleners en efficiënte zorg. Moet ik naar de dokter? streeft ernaar de meest betrouwbare en innovatieve zelftriage-oplossing te zijn, door continue verbetering, wetenschappelijke validatie en samenwerking met zorgprofessionals. Wij zetten ons in voor een patiëntgerichte gezondheidszorg, waarin iedereen op het juiste moment de juiste zorg ontvangt.
Onze mensen
Wij kunnen ons voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar welke slimme én leuke mensen bij Moet ik naar de dokter? aan het werk zijn. Maak kennis met ons team van professionals die zich elke dag met veel energie inzetten! Wat is hun rol binnen het team? En waarom hebben zij gekozen voor een baan bij Moet ik naar de dokter?. Ontdek het op onze teampagina en maak kennis met onze collega’s!

Vacatures
-
Medisch Content Beheerder
Heb je ervaring als triagist bij een Huisartsen Spoedpost of doktersassistent in een dagpraktijk? En ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dit is jouw kans! Wij zijn voor uitbereiding van ons Content Team op zoek naar een Medisch Content Beheerder die mee wil helpen om onze digitale zelftriage en consultvoorbereiding te verbeteren. Over…
In de media
Meer in de media: Organisatie-
Huisartsen Spoedpost Alkmaar heeft iets drukker jaar
In 2024 werd er bijna 60.000 keer een beroep gedaan op de Huisartsen Spoedpost in Alkmaar. De druk blijft hoog, ondanks dat het gaat om een lichte stijging ten opzichte van het jaar daarvoor. Niet alle gevallen zijn écht spoed, dus hoe kan de Huisartsen Spoedpost zorgen dat acute hulp écht beschikbaar blijft voor mensen…
-
Vijf vragen over de besmette blauwe bessen van Albert Heijn
Mogelijk honderden mensen zijn besmet geraakt met het hepatitis A-virus na het eten van blauwe bessen uit het vriesvak van Albert Heijn, zo werd gisteren bekend. Twaalf mensen werden ziek en twee belandden er in het ziekenhuis. De supermarktketen begon een grote terugroepactie en de eerste zieke mensen hebben zich inmiddels bij AH gemeld. Ook is er door…
-
Moet ik naar de dokter? Deze app heeft het antwoord
Moet ik nou naar de dokter of niet? Je voelt een steek in je zij, hebt pijn in je onderbuik of al een paar dagen geen eetlust. Wat doe je, bel je de dokter of verwacht je dat je klachten weer verdwijnen? Om te helpen bij die onzekerheid ontwikkelde Gert-Jo van Doornik een app. Die…
Wil je bij ons komen werken?
Wij zijn regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s. Bekijk onze openstaande vacatures via onderstaande link.