Nieuws
Stem nu voor ‘Website van het jaar 2023’
We zijn genomineerd voor ‘Website van het Jaar 2023’ en hebben jouw stem nodig! De ´Website van het Jaar´ is…
Wachttijden plug-in
Uit wetenschappelijk onderzoek van IQ Healthcare Radboudumc blijkt dat het inzetten van zelftriage op de website van een Huisartsen Spoedpost…
Bellen kan nu nog sneller én veiliger
De telefonische wachttijden bij dagpraktijken en Huisartsen Spoedposten worden een steeds groter probleem. Uit de benchmark van InEen blijkt dat…
Resultaten van IQ Healthcare onderzoek
Afgelopen periode heeft onderzoeksbureau IQ healthcare van het Radboudumc bij 13 huisartsenposten in Nederland uitgebreid wetenschappelijk onderzoek verricht naar de…
Pilots met terugbelverzoeken in TeleQ en Vcare
In samenwerking met telefonieleveranciers Aurora TeleQ en Vcare lopen bij Huisartsen Spoedpost Almere, Spoedzorg Huisartsen Twente, Huisartsen Spoedpost Oude IJssel…
Nu ook digitale zelftriage in het Oekraïens
Afgelopen week is onze digitale Zelftriage als negende taal ook in het Oekraïens beschikbaar gekomen. Vanuit meerdere regio’s kregen wij…
Eerste triagezuil bij Huisartsen Spoedpost Zoetermeer
Stichting Georganiseerde eerstelijnszorg Zoetermeer (SGZ) is als eerste gestart met een triagezuil van Zorgstand. Bij binnenkomst wordt gevraagd of er…
Combideal Moet ik naar de dokter? en PharmaPartners
Digitale zelftriage is inmiddels niet meer weg te denken. Waar de Huisartsen Spoedposten er ooit mee begonnen, zien wij nu…
5 nieuwe talen beschikbaar
Moet ik naar de dokter? zal binnenkort, naast het Nederlands en Vlaams, aangeboden worden in het Engels, Duits, Pools, Turks…
Samenwerking met Vcare Connect om werkdruk bij Huisartsen Spoedposten te verminderen
Vcare is bekend als specialist in communicatie binnen de zorg én marktleider onder de Nederlandse Huisartsen Spoedposten. Samen ontwikkelen wij…
Belgische versie van Moet ik naar de dokter?
In samenwerking met de Professoren Veronique Verhoeven en Hilde Philips en huisarts in opleiding Anthony Pairon van Universiteit Antwerpen heeft…
Digitale zelftriage vermindert aantoonbaar de werkdruk
In de kop van Noord-Holland is huisartsenpost HKN gebruiker van de digitale zelftriage van Moet ik naar de dokter?. In…