Home » Nieuws

Nieuws

  • rabobank

    Moet ik naar de dokter? uitgeroepen tot geslaagd digitaal voorbeeld

    Met gepaste trots kunnen wij u melden dat Moet ik naar de dokter? door de Rabobank is opgenomen in haar Zorgupdate als geslaagd digitaal voorbeeld. Rabobank ziet het belang van de juist zorg op de juiste plek door versnelde digitalisering en heeft in deze zorgupdate verschillende, geslaagde digitale voorbeelden opgenomen. Waaronder Moet ik naar de dokter?.

  • Koppeling met Topicus

    Huisartsen Spoedpost Rijnmond is zich al geruime tijd aan het oriënteren op de mogelijkheden van digitale zelftriage. Rijnmond gelooft dat een groot deel van de laag urgente klachten prima voorzien kan worden van een zelfzorgadvies, zodat haar dienstverlening juist beschikbaar is voor de hoog urgente klachten die niet kunnen wachten op de eigen huisarts. Na…

  • Samenwerking met Praktijk.nl

    Als Moet ik naar de dokter? willen we niet alleen Huisartsen Spoedposten, maar ook dagpraktijken helpen met digitale zelftriage. Gelukkig zijn er meer partijen enthousiast over het leveren van innovatie in de eerstelijnszorg. Zo levert Praktijk.nl websites en E-health oplossingen aan huisartsenpraktijken en sinds kort ook onze digitale zelftriage. Heeft uw praktijk een website bij…

  • Helft websitebezoekers Amsterdam gebruikt digitale zelftriage

    De lancering van de nieuwe website van Huisartsen Spoedpost Amsterdam is met recht een groot succes te noemen. In het weekend maakt ruim 52% van de websitebezoekers gebruik van digitale zelftriage, doordeweeks is dit ruim 28% van de bezoekers. Afgezet tegen het totaal aantal bellers maakt bijna 25% van de mensen gebruik van digitale zelftriage.…

  • Digitale zelftriage op Radio 1

    Deze week besteedde Radio 1 in het programma Nieuws en Co aandacht aan digitale zelftriage. Huisarts Pieter Barnhoorn vertelt over de nieuwe website van Moet ik naar de dokter? voor de Samenwerkende Huisartsen Rijnland. Benieuwd naar het interview en de herkomst van het woord triage? Onderstaand een fragment uit de uitzending.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Wilt u altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws en ontwikkelingen? Schrijf u snel in en ontvang direct maandelijks onze nieuwsbrief.