Home » Voor zorgprofessionals » Integraties

Integraties

Onze integraties bieden u de mogelijkheid om uw werkprocessen beter te stroomlijnen en daarmee efficiëntere en kortere gesprekken te voeren. Met een integratie bent u op de hoogte van wie er belt en waarom. Dit levert u tijdswinst op, omdat u veel relevante informatie direct beschikbaar heeft. Wij bieden onze zelftriage whitelabel aan, wat betekent dat onze zelftriage te integreren is binnen uw bestaande systemen. Hieronder vindt u een overzicht van onze integraties.

Telefonie

Door een koppeling met uw telefonieaanbieder biedt u patiënten de mogelijkheid om teruggebeld te worden, zodat de patiënt niet in de wachtrij hoeft te staan. Als uit de zelftriage blijkt dat contact nodig is, krijgt de patiënt de mogelijkheid om een contactverzoek in te dienen en vervolgens teruggebeld te worden. De ingevulde zelftriage wordt doorgezet naar de triagist of doktersassistent. Afhankelijk van de telefonieaanbieder is het mogelijk voor de patiënt om te kiezen op welk tijdstip de patiënt teruggebeld wil worden. Deze tijdssloten zijn door de praktijk of Huisartsen Spoedpost per urgentie in te stellen. Spoedgevallen kunnen bijvoorbeeld direct worden doorverbonden met de spoedlijn, terwijl een U4-urgentie bijvoorbeeld een later tijdsslot of e-consult aangeboden krijgt.

De patiënt wordt persoonlijker te woord gestaan, er is weinig tot geen wachttijd voor de patiënt en de triageduur wordt verkort, doordat u weet wie belt en om welke klacht het gaat met daarbij de (voorlopige) urgentie.

SMS-optie in keuzemenu

Patiënten die wel eerst bellen kunnen door middel van een link in een SMS worden verleid tot het doorlopen van de zelftriage. De vraag om deze SMS te ontvangen wordt opgenomen in uw keuzemenu. Als de patiënt sneller geholpen wil worden, kan de patiënt deze optie kiezen. De patiënt ontvangt direct een SMS en wordt daarmee naar de digitale zelftriage op uw website geleid. Vanaf hier is het proces hetzelfde en kan de patiënt na het invullen van de triage worden teruggebeld.

Integratiepartners

  • Vcare connect
  • TeleQ
  • Advitronics
  • Bellen met Lotte

HIS/HAPIS

Een integratie met uw HIS of HAPIS biedt u de mogelijkheid om de ingevulde digitale zelftriage en consultvoorbereiding toe te voegen aan het patiëntendossier. Onze Slimme S-regel kan bijvoorbeeld worden toegevoegd als S-regel in uw HIS of HAPIS. Daarnaast heeft u ook alle persoonlijke gegevens van de patiënt beschikbaar na het invullen van de zelftriage, waardoor u deze informatie niet apart hoeft uit te vragen, maar deze direct kunt overnemen op de juiste plek.

Integratiepartners

  • HiX
  • HealthConnected

Patiëntenportaal

Als uw dagpraktijk gebruik maakt van een patiëntenportaal, kunt u onze module aanschaffen, zodat patiënten die online een afspraak willen maken eerst de zelftriage doorlopen. De patiënt ontvangt een advies en kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld met een afspraak plannen in de agenda of e-consult, contact opnemen met uw dagpraktijk. Na het invullen van de zelftriage wordt het gespreksverslag van de patiënt via e-mail doorgestuurd. U ontvangt een PDF met de ingevulde zelftriage van de patiënt. Vanuit daar kunt u het mogelijke consult verder verwerken en uw patiënten bijvoorbeeld een (medisch) advies geven of langs laten komen in uw praktijk. De patiënt hoeft niet eerst te bellen met de praktijk en te wachten aan de telefoon. Ook hoeft de patiënt deze vragen aan de telefoon of in een e-consult niet nog een keer te beantwoorden, waardoor dit tijd bespaart.

Integratiepartners

ZorgMail

Met onze ZorgMail integratie is het als dagpraktijk mogelijk om de ingevulde zelftriage van de patiënt via e-mail te ontvangen. De zelftriage-informatie van de patiënt wordt met behulp van ZorgMail op een veilige manier aangeboden aan uw dagpraktijk. Na het invullen van het contactverzoek en verzending door de patiënt wordt de informatie doorgestuurd.

De ingevulde zelftriages kunnen per urgentie worden ingesteld. Dit betekent dat u als zorgverlener zelf kunt bepalen welke urgenties via ZorgMail binnenkomen en welk vervolg hieraan gegeven wordt. Daarnaast zijn de zelftriageverslagen na telefoongesprek met de patiënt ook nog te bekijken via ZorgMail. De informatie kan daarna direct worden toegevoegd aan het HIS.

Aanmelden

  • Vul via deze link uw gegevens in bij Enovation ZorgMail: Aanmelden;
  • Na het invullen van uw gegevens ontvangen wij graag uw ZorgMail-nummer via support@moetiknaardedokter.nl;
  • Als wij deze gegevens hebben ontvangen, activeren wij voor u de integratie.

Voor deze integratie brengt Enovation eenmalig 99,- in rekening. Dit bedrag is excl. btw.

Wilt u onze digitale zelftriage in combinatie met een integratie in gebruik nemen?

Vul dan ons aanvraagformulier in. Onze Implementatie Adviseur neemt contact met u op.