In onze release notes van november lees je meer over wat wij deze maand gedaan hebben en welke ontwikkelingen eraan komen.
Geplaatst op
De afgelopen weken hebben wij bij een aantal locaties die gebruik maken van contactverzoeken een test uitgevoerd met betrekking tot de adviesteksten die de patiënt te zien krijgt. In de oude versie kreeg de patiënt het advies om contact op te nemen met de huisarts of Huisartsen Spoedpost. Het was niet goed duidelijk dat de patiënt op de knop moet drukken om een contactverzoek in te dienen. Ook was hierbij het risico dat patiënten zelf gaan bellen, terwijl het wenselijk is dat zij een contactverzoek indienen.
Wij hebben gezien dat het aantal contactverzoeken fors omhoog is gegaan na het aanpassen van deze adviesteksten. Voor Huisartsen Spoedposten en dagpraktijken die gebruik maken van het aanbieden van contactverzoeken hebben wij de nieuwe teksten doorgevoerd. De nieuwe teksten bevatten de zin druk op de knop ‘Bel mij terug’. De patiënt wordt daarmee direct aangespoord om op deze knop te drukken en het contactverzoek te starten.
Net zoals deze maand staat er voor volgende maand ook weer veel op de planning voor ons content-team. Zo zal de vragenlijst voor de ingangsklacht ‘hartkloppingen’ worden aangepast en verbeterd. Daarnaast zullen ook voor deze ingangsklacht nieuwe adviezen worden toegevoegd. Voor de ingangsklachten ‘diarree’, ‘pols-/handklachten’ en ‘braken’ zullen ook nieuwe adviezen live worden gebracht.
Op dit moment zijn wij bezig met het vernieuwen en verbeteren van onze app. Zo zal onder andere de zelftriage in het vernieuwde uiterlijk in deze app verschijnen. Wij zullen jullie op de hoogte houden van de vorderingen en wij laten het natuurlijk weten als de update voor onze app klaar staat.
Bent u als klant of zorgprofessional geïnteresseerd in onze product updates en ontwikkelingen?
Schrijf u dan hier in en ontvang maandelijks onze release notes.