Ben je op zoek naar een innovatieve, dynamische baan op eHealth vlak, waarbij je verantwoordelijk bent voor het optimaliseren van klantervaringen op basis van data? En wil je direct maatschappelijke impact maken? Voor uitbereiding van ons team zijn wij op zoek naar een Customer Success Manager Data.
Over Moet ik naar de dokter?
Moet ik naar de dokter? (MINDD) is ontstaan bij de Huisartsen Spoedpost Apeldoorn in 2012. MINDD is ontwikkeld als een ‘stand-alone’-app die je gratis kunt downloaden op je smartphone. Ruim 12 jaar later is MINDD dé digitale entree geworden voor Huisartsen Spoedposten en steeds meer dagpraktijken. Wij bieden onze digitale zelftriage en consultvoorbereiding aan op meer dan 90% van alle Huisartsen Spoedposten-websites in Nederland, op steeds meer Vlaamse huisartsenwachtposten en op websites en patiëntportalen van huisartsenpraktijken. Afgelopen maand werd onze website door bijna één miljoen mensen bezocht en dit jaar worden ruim drie miljoen zelftriages op ons platform uitgevoerd. Hierbij is ons doel om voor de patiënt de Juiste Zorg op de Juist Plaats te bieden en de (telefonische) werkdruk te verlagen voor Huisartsen Spoedposten en huisartsenpraktijken.
Wat ga jij doen?
- Je bent verantwoordelijk voor het relatiebeheer van onze klanten en onderhoudt deze relaties proactief;
- Je bent het aanspreekpunt voor klanten en weet wat er bij ze speelt, zodat het product verbeterd kan worden en we kunnen blijven voldoen aan de behoeften en verwachtingen van klanten;
- Je bent de schakel tussen het Data – en Implementatie en Support Team en weet de informatie uit onze data-analyses op de juiste manier over te brengen op de klant;
- Je duikt graag met onze data-analisten in de cijfers en helpt hen met jouw ervaringen uit het veld om de rapportages en analyses naar een hoger niveau te tillen;
- Je kijkt met behulp van data naar mogelijke product- en procesverbeteringen;
- Je tilt met jouw kennis en ervaring de klanttevredenheid naar een hoger niveau.
Wie zoeken wij?
- Je hebt HBO+ werk- en denkniveau;
- Je hebt ervaring met data-analyse en klantbeheer/accountmanagement;
- Je hebt affiniteit met zorg en ICT;
- Je bent proactief, overtuigend en nauwkeurig;
- Je bent minimaal 24-40 uur per week beschikbaar.
Wat bieden wij jou?
- Een ondernemende functie met impact in de Nederlandse zorg;
- Een jonge, groeiende organisatie met veel kansen om je te ontwikkelen;
- Wij werken graag samen op kantoor als team. Hybride werken kan in de verhouding 60% op kantoor in Heerenveen en 40% thuis. Ook zul je af en toe extern klanten bezoeken;
- Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met de optie tot verlenging;
- Een marktconform salaris dat past bij jouw kennis en ervaring.
Hoe kan ik solliciteren?
Heb je interesse in deze functie na het lezen van de vacature en voldoe je (grotendeels) aan het omschreven functieprofiel? Solliciteer dan snel! Wij ontvangen graag je CV en motivatiebrief via [email protected].
Heb je nog vragen of wil je meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Marianne Schilder via [email protected].
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.