08-11-2024
Op dit moment zijn wij volop in ontwikkeling met onze Web Bot. Wij hebben deze Web Bot ontwikkeld om patiënten te kunnen vragen naar waarom zij contact willen met de praktijk. Op deze manier kunnen patiënten direct op de juiste manier naar de juiste plek worden gerouteerd. Voor praktijken betekent dit minder druk aan de telefoon, meer ondersteuning en stroomlijning van de werkprocessen én als er toch telefonisch contact nodig is met de patiënt, dan is de praktijk al beter geïnformeerd.
Als de patiënt contact opneemt met de praktijk kan de patiënt kiezen voor het ontvangen van een SMS. In deze SMS staat een link die de patiënt doorverwijst naar de Web Bot. De Web Bot start het gesprek met de patiënt en vraagt om de reden van contact. Voor het maken van een afspraak wordt de patiënt doorverwezen naar onze digitale zelftriage. Voor het wijzigen of annuleren van een afspraak wordt de naam en geboortedatum van de patiënt uitgevraagd en wordt de patiënt doorverbonden met de doktersassistent. En voor het bestellen van een herhaalrecept of het opvragen van uitslagen wordt de patiënt verwezen naar het patiëntenportaal of indien gewenst kan de patiënt worden doorverbonden met de doktersassistent.
Om de eerste versie van onze Web Bot live te brengen en natuurlijk op basis van feedback verder te kunnen ontwikkelen, zijn wij op dit moment op zoek naar dagpraktijken die binnenkort live willen gaan met een pilot van onze Web Bot! Ben jij geïnteresseerd en wil je graag kennismaken met de functies van de Web Bot? Schrijf je dan in via deze link en wij nemen snel contact met jullie op over deze pilot.