Naast de mogelijkheid om via onze website of de website van jouw huisarts of de Huisartsen Spoedpost vragen in te vullen over jouw gezondheidsklacht, hebben wij ook onze eigen Voice Assistent. Met deze Voice Assistent is het mogelijk voor jouw huisarts of de Huisartsen Spoedpost om het gesprek te starten en alvast te vragen naar bijvoorbeeld je BSN, geboortedatum en wat je klacht is. Als het spoed is word je doorverbonden naar de spoedlijn, maar als dit niet zo is weet de doktersassistent of triagist dat je veilig bent. Ze kunnen het gesprek naar aanleiding van de ingesproken klacht alvast voorbereiden, waardoor je sneller op de juiste manier geholpen wordt.
Onze collega Geertina heeft in samenwerking met Sinch een inspirerende video mogen opnemen over onze Voice Assistent. In deze video vertelt Geertina onder andere meer over hoe wij onze Voice Assistent inzetten om bellers in de juiste wachtrij te plaatsen. Daarnaast vertelt ze ook meer over welke vragen worden gesteld en hoe bellers efficiënter geholpen kunnen worden.
Ben je nieuwsgierig naar onze Voice Assistent en hoe wij dit ontwikkelen? Lees er meer over in dit artikel of bekijk hieronder de video.