Heb je ervaring als triagist bij een Huisartsen Spoedpost of doktersassistent in een dagpraktijk? En ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dit is jouw kans! Wij zijn voor uitbereiding van ons Content Team op zoek naar een Medisch Content Beheerder die mee wil helpen om onze digitale zelftriage en consultvoorbereiding te verbeteren.
Over Moet ik naar de dokter?
Moet ik naar de dokter? (MINDD) is ontstaan bij de Huisartsen Spoedpost Apeldoorn in 2012. MINDD is ontwikkeld als een ‘stand-alone’ app die je gratis kan downloaden op je smartphone. Twaalf jaar verder is MINDD dé digitale entree geworden voor Huisartsen Spoedposten en steeds meer dagpraktijken. Wij bieden onze digitale zelftriage aan op meer dan 90% van alle Huisartsen Spoedposten-websites in Nederland, op steeds meer Vlaamse Huisartsenwachtposten en op websites en patiëntportalen van huisartsenpraktijken. Afgelopen maand werd onze website door bijna één miljoen mensen bezocht en dit jaar worden ruim vier miljoen zelftriages op ons platform uitgevoerd. Hierbij is ons doel om voor de patiënt de Juiste Zorg op de Juist Plaats te bieden en de (telefonische) werkdruk te verlagen voor Huisartsen Spoedposten en huisartsenpraktijken.
Wat ga jij doen?
- Je beheert en schrijft samen met ons Content Team en onze Medical Board onze medische content;
- Op basis van input van onze data-analisten en feedback van gebruikers herschrijf je medische content die door onze Medical Board wordt gereviewd;
- Je toetst of onze content op minimaal taalniveau B1 is geschreven, zodat ook mensen met lage gezondheidsvaardigenheden onze zelftriage en consult voorbereidende vragen kunnen begrijpen.
Wie wij zoeken?
- Je bent proactief, analytisch en je werkt nauwkeurig;
- Je hebt ervaring als triagist en/of doktersassistent;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal én je kunt ‘schrijven’;
- Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar.
Wat wij jou bieden?
- Een ondernemende functie met impact in de Nederlandse zorg;
- Een jonge, groeiende organisatie met alle kansen om je te ontwikkelen;
- Wij werken graag samen op kantoor als team. Hybride werken is mogelijk in de verhouding 60% op kantoor in Heerenveen en 40% thuis;
- Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met de optie tot verlenging;
- Een marktconform salaris én leuke collega’s.
Hoe kan jij solliciteren?
Heb je interesse in deze functie na het lezen van de vacature en voldoe je aan het omschreven functieprofiel? Solliciteer dan snel! Graag ontvangen wij jouw CV en motivatiebrief via [email protected].
Lijkt deze functie jou te gek, maar voldoe je niet volledig aan het gevraagde profiel? Wij zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je voor ons kunt betekenen!
Heb je nog vragen of wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Vera de Boer-Boomsma via [email protected].
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.